Tuesday, January 10, 2012

Aku ada stalker

Bukan la nak bajet retis kan...tp pelik la jugak...Dalam tak sedar rupanya aku ada stalker...


Lek lu...jgn gelabah...bukan apa...last few days...aku ada terima satu 'nota' ringkas...yang berbunyi begini

"Sekarang ko belagak lupa member...birthday aku ko tak wish pun..aku selalu je tgk fesbuk ko, twitter ko, status ym ko, gambar2 ko...best la jadi ko..tp tak perlu la sombong dgn member2...facebook aku memang jangan harap la ko nak comment"


Hah sudah!!!


Apa aku mau jawab disitu???


@(ᵕ.ᵕ)@


"Aku tak lupa member"

"Aku memang tak pernah ingat birthday org bila..kakak2 aku pun aku tak ingat tahu"

"Bagi aku Facebook,twitter,YM adalah terlalu open, takkan la aku nak meratap kesedihan-kedukaan aku disitu..haruslah benda2 happy n gila2 aje aku luahkan"

"Takde best mana pun jadi aku...jgn tgk pada luaran cuba selami hati dan perasaan- tapi aku tetap bersyukur dgn apa yang aku ada"

"Apa bukti aku sombong??ada ko cari aku utk secangkir kopi?? Ada ko tanya kabar aku or at least parents aku?? Ada ko PM aku kat fesbuk?? "

Kalau takde kenapa ko bleh kata aku sombong??? ;)


I never expect u need all these from me...sbb aku tak rasa aku penting dalam hidup ko pun...nak kata kawan boleh la suam2 kuku...tp banyak benda u r not sharing with me pun...tp just because aku tak wish bday ko, aku tak ucap selamat hari raya, aku tak sms ko, aku tak pernah comment fb ko, ko ckp aku sombong, belagak n lupa kawan ;)


ps : seriously aku kurang paham erti persahabatan sekarang...korang describe nak yg mcm mana aku cuba follow ok..

Luv uols...


Yours truly,
-emptysouI-


No comments: