Sunday, January 8, 2012

Bahan penyedap

Ni bukan cerita pasal makanan ni...ni cerita pasal manusia...semalam tgh best aku layan blog..tiba2 'kawan' aku fb chat dgn aku...lama gila kowt tak berhubung..aku pun tak sure dia tu kawan aku lagi ke :p

Pendekkan cerita...dia kata menyesal jadi 'bahan penyedap' jantan lahanat...

Aku pun mcm blurr la tak paham sgt aku penyedap ni..kalau penyedap maggi tu aku tau la...

Aku dengan bangangnya tanya la detail...

Dia : Selama 5 tahun ni aku hanyalah bahan penyedap je...time nak geli2 laki tu cari aku...time pepagi sesejuk laki tu cari aku...aku yang bangsat ni rasa tu la 'kasihsayang'...

Aku : Dalam hati  'gila bodoh ko ni'...tapi takpe aku dgr je...

Dia : "Aku anggap penyedap tu tak kan datang tanpa kasih sayang...so aku anggap dia syg gila kat aku..mcm2 aku buat..."   Aku tak tny lebih la apa dia buat..lantak dia la kan...

Dia : "Tapi lately mcm dia jarang nak jumpa aku...bz je memanjang...tp aku ttp bahan penyedap dia bila dia bosan malam2...melalui fon pun jadi la...aku cuba buat yg terbaik utk org yang aku syg" hadoiiii...aku makin tak paham sebenarnya..tp aku cuba jugak imagine ..Hªªhªhªªhªªhªhªª

Aku : ko cite panjang2 ni sebenarnya apa masalah ko??? Ko dah tak sedap ke apa??? ;p

Dia :  " jantan sial tu dah tunang..tunang dia duk jepun...dia guna aku utk penyedap je...n skrg tunang dia dah balik..n mereka nak kawin...sial tak?? Aku rasa bodoh gila"

Aku : oooooo

Dalam hati aku "emmmm... aku pun rasa ko bodoh..Hªªhªhªªhªªhªhªª"

Dia : "Sekarang ni aku rasa bodoh gila...ko tau tak macam2 gambar aku hantar kat dia (aku pun taksure gambar apa dia hantar)...mcm pelacur pun ada...at least pelacur dpt bayaran...ko tau tak aku syg gila kat dia..tu sbb aku buat smua ni..rasa nak bunuh diri pun ada"

Astaghfirullahalazim....bawak mengucap la skit...


Perbualan ku dgn dia berakhir disitu...dia kata GTG...tak tau la nak g mana kan..jgn g jadi bahan penyedap sudah...

hurmm....tu la al kisahnya...Aku kesian pun ada...tp nak ketawa pun ada..aku tak berapa paham apa yang penyedapnya...anyway vocab baru la utk aku..'Penyedap'....

Kadang2 pompuan ni bodoh..tak tau nak beza nilai kasih sayang tu...dapat main geli-geli dalam kereta, dalam panggung, dalam phone, itu yang dianggap kasih sayang...bukan bodoh ke bunyi nye tu??

Letak la limit sikit...jgn jadi murah sangat...kalau betul sayang mesti la jantan tu nak yang paling sedap di malam pertama dia...kalau dah tiap2 hari dah jd penyedap dia..kawin nanti rasa apa?? Lemau la weh...masuk angin...Hªªhªhªªhªªhªhªª

Ps : untuk wanita2 diluar sana termasuk diri ku, jadilah penyedap secukup rasa utk yang halal bagi mu...aku sure tu yang paling sedap kowt :) 


Apa2 pun aku tetap pelik kenapa dia mengadu kat aku ƪ‎‎-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩__-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩ʃ ....aku ni macam pakar motivasi ke??? 

Stakat jawab "ooooo..la ye ke....pastu....ermmm sabar la " ....

Maybe im a good listener  (tp dia type kat fb chat je pun)


Yours truly,
-emptysoul-

No comments: