Wednesday, January 4, 2012

Siapa Amalina ni

Biasa nya gossip2 liar ni aku akan dapat tau from twitter...so sekarang ni apa2 je isu PANAS dalam dan luar negara tak payah baca paper dah...laman gossip terbesar dan terpantas adalah twitter...scroll je timeline...smua dah ada kat situ...

So bila ramai duk bercerita pasal Amalina ni aku agak ketinggalan la..sbb aku tak kenal sapa amalina yang di cakap kan nih...aku pun malas nak google since banyak benda penting aku kena settle kat office...hari ni baru la sempat aku google...la budak ni ke amalina yang korang cakap (aku masih tak kenal)...

































Yang penting amalina budak puluh2 A masa SPM tu tetap pintar...dia nak jadi apa terpulang lah...yang penting dia ada OTAK...korang ada apa duk cakap2 pasal keburukan dia  .#justasking..apa kata kita pakat polish anak2 bangsa kita biar jadi pintar macam Amalina daripada duk burukkan dia #justsaying




All the best!!!!

yours truly,
-Emptysoul_

2 comments:

Anonymous said...

style la die.. we like. otak AA nk jd ape pon xpe..hahhaha

Karbie said...

yang penting dia tak susahkan orang lain kowt..heheheh...