Thursday, January 12, 2012

My 'first night'

Semalam I'm alone at home...first time kowt 'home alone' rumah tuh (˘_˘")


Aku tak pasti tahap ketakutan aku..aku pun tak tau apa yang aku takut..nak kata takut hantu takde la takut pun sbb hantu tak membunuh...aku lagi takut 'orang' dari 'hantu' ...sebab bila orang jadi hantu, sifat kehantuan dia lagi lebih dr hantu...

Wth aku merapu ni...pepe je la..yang penting aku ketakutan semalam...


Macam2 bunyi mistik aku boleh dengar...bunyi cicak, bunyi nyamuk, bunyi peti, bunyi air menitik , bunyi orang bejalan, bunyi senduk jatuh, bunyi orang menyanyi sambil bercakap dan mcam2 lagi bunyi....


(˘_˘") gila scary kan???

No NO NO bukan khayalan aku ok..memang kenyataan!!! Misteri jalan lama!!!!


Tapi semua tu aku dah kaji n investigate...bukan mistik tapi nyata...bunyi air menitik dtg dari toilet sbb aku tutup tak rapat, bunyi org bejalan dtg dari langsir yang meleret ke lantai, bunyi orang menyanyi dan senduk jatuh datang dari rumah sebelah dia duk main ngn kucing dia :)

@(ᵕ.ᵕ)@

Setelah research aku selesai maka aku pun ready tuk tidur pukul 3 pagi bertemankan bacaan ayat suci al-quran dari netty...dan pagi ni aku sangat mengantuk...pagi td pekena secangkir kopi sejuk yang ku bikin semalam...n now I'm in the officedalam keadaan separuh sedar...



p/s: Dengan harapan penyakit juling aku tak datang hari ni....


*Apsal sekarang jalan makin sesak lebih awal ek??? Kenapa semorang kluar awal...645am dah jamm hokay depan IOI :(


Yours truly,
-emptysouL-


No comments: