Wednesday, January 25, 2012

After 12 years

My Primary School..SKKK2...

Hari ni aku jenjalan dengan my best friend masa sekolah rendah...takde plan apa2 pun nak jumpa..tetiba je gerak hati nak ajak jumpa...so we went to PCB and our primary school...amik gambar n lelepak sesama....after 17years aku meninggalkan sekolah ni..aiyembek...tak banyak yang berubah...:)

Now I'm 29 wah tua nya dowh...sapa kata age is just a number..makin tinggi number makin tua tahu.. 


Dah kenapa aku emo pulak..ngee... 


Aku last jumpa kawan aku past 12 years..masa umur aku 17 tahun..(˘_˘") aku kenal dia masa aku umur 7 tahun...standard 1 sampai form 3 aku sekolah sesama..lelepak sesama..buat homework sesama...merempit sesama..ngorat cikgu sesama ....hah smua la sesama..after SPM smua bawa haluan memasing..n now kami bertemu semula..


Menghabiskan masa sesama...pegi jenjalan tepi pantai...sambil pekena secangkir air nyiorrr...


kekadang dpt jumpa sahabat lama best jugak..baru aku tau...gossip zaman tok kadok..layan gelak sampai petang..heaven!!! 


ps: gambar next post ok...tengah cuci ;p


Yours truly,
-emptysouL-

No comments: