Sunday, January 22, 2012

My favorite breakfast!!!

Dulu lain sekarang lain...

DULUKALA 

aku menjalani cara hidup orang nak mati cepat..Hªªhªhªªhªªhªhªª ...fav aku NASI!!!! Tak kira la lemak ke putih ke biru ke..yang penting aku suka sgt nasi pepagi...tanpa nasi nak jalan pun mengangkang je tak larat...

Orang kelantam biasa la..pagi2 makan nasi belauk ke dok...so sampai ketua pun tu la makanan nye pepagi...(˘_˘") melayu la katakan..hidup tanpa nasi mcm nak pecah jantung memikirkannya...


SEKARANG

tapi sekarang tidak lagi..aku berubah sebelum aku REBAH!!!! aku lagi suka makan menda alah kat bawah ni...Shake yang enak dan lazat..yang telah diFORMULA kan dalam bentuk serbuk..dimana segala nutrien yg diperlukan oleh badan terdapat dlm 2+1 scoop sahaja..


My Fav Flavour...its yummy..



Lek lu...sapa kata aku nak berniaga..takde maknanya..aku dah consume benda ni hampir setahun...mmg tak la aku nak berniaga..mmg bukan jenis aku nak berniaga nih...apa lagi nak convince ppl...tak minat n tak reti...mmg aku dilahirkan bukan utk berniaga Hªªhªhªªhªªhªhªª ...


Kenapa aku suka benda ni??

1. Tak payah pikir nak makan makanan apa yg beri aku nutrien yg cukup

2. Tak payah guna gas, kuali, periuk belanga, segala..

3. Rasa dia BEST!!!

4. Sesuai utk org pemalas mcm aku..scoop+isi air+goncang+minum+campak shaker dalam sink :p

5. Packaging dia yang mengiurkan....Hªªhªhªªhªªhªhªª



ps : kalau korang nak tau pasal benda ni try tanya orang lain dulu hokay....solusi terakhir leh la cari aku...tp sebelum tu g la cari org lain dulu , aku tak reti nak explain..yg aku tau aku suka minum ni pepagi :p



Yours truly,
-emptysouL-

4 comments:

Anonymous said...

Ramai jugak tgk org makan ni..bestke..nak beli dari akak bleh ke?

Anonymous said...

Best nye kat mana nih

Anonymous said...

BotOl nampak menarik....rasa dia mcm mana..susu ke

Karbie said...

Hehe..cik anon rasa dia best la...mcm shake biasa tp of course la tak manis nama pun minuman kesihatan kan..ngeeee...