Tuesday, January 10, 2012

1 year with Herbalife

Setahun SUDAH!!!


It has been 1 year my family n I consume Herbalife...

Apa tu herbalife??? 

Formula pemakanan seimbang yang sesuai diambil oleh semua golongan masyarakat yang BERSEDIA untuk mengubah cara hidup, kesihatan, dan polar pemakanan mereka kepada tahap yang lebih baik...

Wah kemain ayat...aku tak pandai la nak buat ayat2 best..tp semenjak aku consume HL ni gaya hidup aku dah berubah n lebih sihat...aku bukan la tegar pun dengan HL tp I believe in this formula...

Kalau dulu tahap 'kebesaran' aku lebih dari sekarang..tp sekarang tidak lagi..ni pun aku amik HL tak consistent...amik tuk breakfast je...lunch n dinner makan tak hengat dunia...ngeeee...

Dulu aku tak suka la nak minum air masak nih...mcm2 tanggapan aku...tapi sekarang aku boleh minum 3L air kat office...fuh urine aku mmg putih bersih...


Ps : tak suruh korang amik HL pun #justsharing...


Yours truly,
-emptysoul-

No comments: