Tuesday, January 3, 2012

Aku juling

Selamat petang pembaca budiman...

Ya Allah...hari ni aku sgt mengantuk...tak tau nak buat apa dah...

Bukan aku rasa je...tp mmg mata aku dah juling...aku paksa mata yang mengantuk utk terbuka luas...menetang arus...mmg la juling jadinya...

Aku duk menaip entry ni pun aku rasa juling mata aku...smua huruf nampak bertindih...tapi daripada aku duk diam je baik aku menaip...

Aku perlukan petua ketika mengantuk tahap gaban...tolong la aku...seriouss mengantuk yang teramat sgt nih...mcm2 ayat dah aku baca..kot2 la setan tengah main lompat2 atas kelopak mata aku kan...ke setan tgh buat buai kat kelopak mata aku ke...bergayut kesana ke mari...mana la tau kan...aku hembus2 skit..tak menjadi jugak...(˘_˘")



Aku g toilet banyak kali dah..basuh muka...basuh kaki..haddooiii...masih ngantuk ni..kenapa ni..aku makan nasi goreng kampung je hari ni..pg td pun bangun dah lewat..@(ᵕ.ᵕ)@

Mak aku kata kalau dia la..bila rasa mengantuk sgt2 mesti ada org nak meninggal..bukan ramalan cuma kebiasaan yg terjadi kepadanya .... Jgn kata khurafat plak bleh tau ada org nak mati...ada kawan aku..dia kata kalau mak dia sebut je mesti jadi..contoh "mati la ko kena langgar"..pastu mesti org yg dia sumpah tu accident betul..Hªªhªhªªhªªhªhªª lawak kan...mak aku takde la sampai cenggitu...


Semoga Allah melindungi aku dan seluruh keturunan ku..amin ;)



No comments: