Monday, July 2, 2012

Kalau dah rezeki...

Pagi ni mood aku sgt cool...as usual bila keje masuk 10.30am, parking mmg gamble je la...untung2 dapat parking kalau tak terpaksa parking sunway pyramid byr RM7/day(boleh buat makan mekdi dah)...

Al-kisahnya, aku dah tgu kat parking lot tu hampir 25minit, ada la kete nak kluar..aku pun dah bersedia la nak reverse park...tup tup datang wira dgn ganasnya zasssss potong aku terus masuk tanpa rasa bersalah...erkkk...tapi aku cool je tak rasa nak marah..pelik jugak

Takpe la bukan rezeki aku, aku tgu lagi kot2 ada lagi kete nak kluar...after 5mins tiba2 dgr org ketuk tingkap aku..tunjuk2 dia nak kluar suh aku masuk parking dia :') ..rupanya tuan kete wira tadi yg berebut ngn aku tadi...oh ada rezeki aku rupanya...

P/s : Lesson learn, jgn mudah melenting kalau kita 'kehilangan' sesuatu...rezeki pasti ada ;')

Blessed monday..have a nice day yeah (っ˘з˘)っ~♥

Yours Truly,
-karbie-

No comments: