Friday, July 6, 2012

Aku rasa dia pun cuak!!!

Hªªhªhªªhªªhªhªª semalam hidung aku 'period' lagi...baru je nak lelap, sebelum tu duk borak2 ngn EJ pastu dia kroh aku pun mula ngantuk..rasa baru je otak aku stop utk berfikir tiba2 aku dikejutkan dgn rasa basah2 sejuk area pipi...

Dahhhhh...dia mai dah...geram betul...time baru nak lelap adalah saat paling 'stim' dalam hidup kita..Hªªhªhªªhªªhªhªª saat yg best gila rasa..bila dikejutkan dgn benda2 mcm ni eeeeeee gerammm betik...

Ok la cam biasa aku pun duk la menonggeng kat sink...tissue penuh darah...dekat 10 minit aku menonggeng aku mula rasa penat n bosan..darah menitik makin laju...aku pun buat2 kejut kakak aku..untung2 dia sedar..kalau tak sedar nasib la...tonggeng je la hidung kat sink..

Ehhh nasib aku baik, dia sedar..biasa dia payah nak sedar..kekekek..perangkap aku menjadi..bukan apa aku bosan sebenarnya menonggeng kat sink sensorang..bila ada org lain bersama, aku suka la org tgk percikan darah ibarat air paip tu sama2 dgn aku...sama2 merasa cuak dgn aku.."Saya takut darah"...

Kakak aku pun amikkan ais..letak kat kepala..tissue tok sah cakap hampir sekotak..tp serious kali ni agak lama...n darah yg keluar terlalu pekat..aku rasa EJ pun naik cuak...bukan je dia, aku pun rasa nak pitam tgk darah sendiri...ish takleh jadi ni..aku mintak utk ke klinik...

Hidung ku penuh disumbat tissue, siap2 naik kete..n u know wat, sampai je simpang depan, stop bleeding...adoiii kau nak naik kete ke apa hidung oiiii...ok la alang2 kluar g jugak klinik..pendek kan cite DR tu kata ni normal..hidung aku punye apa ntah sgt nipis n sensitive...anytime akan koyak n luka..caitttt...I need something 'serious explaination'...tapi tu dia cakap..tak padan dengan aku cuak haih..

Ehek..alhamdulillah...takde penyakit kronik..but if everyday keep on bleeding kena g jumpa Pakar ENT katanya...dr tu kata aku takleh g tempat low graviti..naik2 gunung seme tak leh..

TQ EJ turut sama cuak bersama saya..kekekkek...

Yours Truly,
-karbie-

2 comments:

mrsRons said...

bahaya ni.. g cek doh ko

Karbie said...

g doh mie..dr tu kato selaput dalam hidung nipis sangat ...mudoh luko...huhu..kawe bajet sesuatu yg serious dari multu dr..hahahaha