Tuesday, July 31, 2012

Package berbuka hari ni

Dah la kena balik lewat skit ada visitor masuk office hari ni...turun2 kete plak kena block...kluar kete nak tgk kot2 ada no fon ke nak tolak kete ke apa, eh nampak surat cinta bawah wiper...TQVM MPSJ....

Kete monyet ni angkat handbreak seolah2 dia parking kawasan curam puncak gunung kinabalu...no fon mmg haram tak reti nak tinggal...aku pun hon skit2 je la memandangkan honk aku ala2 kentut ikan je...bayang pun tak nampak...

Biasa la bila kejadian begini meninpa diri, benda utama akan dilakukan amik gambar, post kat FB, tgu org komen buat hilang bosan..standard ah apa lagi aku nak buat kan..Hªªhªhªªhªªhªhªª ...

Tiba2 aku nampak ada akak kete depan aku nak reverse...susah payah la akak tu nak reverse sbb kete monyet tu kat blakang dia...aku pun g la tlg akak tu tgk kan dia nak reverse...mamat india kat sebelah mula2 jual mahal..tak tlg pun kakak tu..bila aku yg takde kena mengena ni g tlg baru dia sebok2 nak tlg jugak...bila kakak tu dah lepas india tu dtg plak nak tlg aku kluar dari lubang parking dgn space yg ada..tp malangnya kete aku over size mcm tuan dia jugak..gagal disitu utk kluar...india tu tanya "kete kakak takde honk ke"..aku jawab "ada tp slow mcm kentut je"...dia gelak2 manja...dia pegi kat Alphard dia...ponggggggggggg hambik kau bunyi mcm serombong kapal...tak berhenti plak tu dia tlg honk bg pihak aku..naik malu aku...

30minit menunggu dtg la mangkuk hayun empunya kereta...spek tebal nak mampos...jalan tempang..BBNU..."Sorry ah sorry ah" hurmmm lantak kau la,tak lalu aku nak marah...start kete kluar dr lubang parking dgn hati puas...sambil angkat tgn kat brother india td...


P/s : Benarlah janji DIA , satu kebaikan yg dilakukan 1001 kebaikan lagi disediakan utk kita..kalau pun bukan di SINI manatau leh guna utk 'topup' mana kurang di SANA nanti...

Selamat Berbuka korang (っ˘з˘)っ~♥

1 comment:

mrsRons said...

sweet mamat india ..honk..ponggg..ambik no phone x?