Monday, July 9, 2012

Mengamuk vs meninggal!!

(إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ)

Macam2 kes hari ni yg menggemparkan negara..ada yang mengamuk..ada pula yang sudah pergi menyahut panggilan Ilahi...

Marilah sama2 kita sedekahkan Al-Fatihah buat Azah Aziz(Sharifah Azah Mohamed Alsagoff) isteri kepada Prof Ungku Aziz..semogo arwah ditempatkan bersama para solihin..

Bagi yang mengamuk tu pulak sama2 lah kita doakan agar mereka kembali ke pangkal jalan...eh ye ke suruh kembali ke pangkal jalan...tamau la main ninja2 mcm tu k...takut saya akan keselamatan kakak saya kawan2 saya yg berada kat area situ...nak main ninja2 ke samurai ke apa ke cari tempat yg sesuai k..kesian kereta yg kena 'sembelih' tu..tamau la...diorang nak baiki cermin yg pecah tu anak isteri nak makan apa??? Fikir la kesan kat org lain jugak kalau nak buat benda2 cenggini k..

Ceh macam 'samurai' tu baca blog aku..kekekeke....kang tulis yg kaw2 kang aku plak yg kena samurai wachaaaa....

P/s : semoga kita semua dilindungi oleh Allah swt...percaya yg tu SATU cukup la nooo...pesan lebih2 takde guna dah zaman sekarang ni kan...

(っ˘з˘)っ~♥
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: