Saturday, July 7, 2012

Baiki toilet malam buta!!!

Dah kenapa pulak air dalam toilet bowl non stop...duk mengalir je...patut tak penuh2 la air dalam tangi...ish takleh jadi ni..

Aku pun apa lagi gunakan segala kepakaran yg tak pakar lansung dalam urusan pengairan dan saliran ni...bukak2 tangki tu tak tau nak cuit yg mana...uhhhh tak reti aku..tutup balik tong tu...

Dah masuk bilik, ish takleh jadi ni..mesti ada cara dia..masuk balik toilet..Hªªhªhªªhªªhªhªª aku jenis tak leh keje tak setel..nak jugak cr kenapa...celup tangan dalam ni bukan najis ke?? (Bila aku berfikiran bodoh)..oh air bersihkan...intai2 nampak benda hitam..dah mistik apa pulak...nak celop ke nih..ok tutup mata celop tngan...


 

lohhh.."toilet blue" sangkot kat pam tu sebenatnya ...Tarik kluar toilet blue tu ok la lubang pun tertutup..air pun dah tak mengalir keluar la...Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡


P/s : amacam!! Ada nak amik saya jadi plumber??? Hªªhªhªªhªªhªhªª

No comments: