Thursday, July 12, 2012

Driver Taxi Mabuk??

Erk...pagi ni aku sampai awal skit office...7am dah tercangak depan office..mcam biasa layan Panggilan Hangit dalam kete...

Tiba2 tu hah aku nampak driver taxi 2 org india, ckp kuat nak mampos...of course la aku tak paham apa yg dicakapkannya...pastu aku nampak ada 2 gelas kecik berisi air warna cam air kencing...Hªªhªhªªhªªhªhªª...pastu menyanyi2 sambit jejoget...caittt mabuk rupanya...siap kencing celah pokok lagi..uishhh...pengotor gila...botol2 arak bergelimpangan kat tepi pasu bunga tok sah ckp la...hurmmm

Aku??? Malas nak ejas parking dah..dah comel dah parking aku amik...lantak dia la..aku tak nampak dia ganggu org yg lalu lalang pun..ingat nak tdo sat dalam kete..batalkan je la niat...huarghhh...tgu dia blah nanti baru aku masuk office...

Terfikir jugak kalau amik taxi from airport pepagi kan..adakah driver taxi tu bebas alkohol atau dadah..ye la biasa org minum malam2 hingga awal pagi kan..tengah hari aku rasa tak de kot yg nak memabukkan diri..

P/s : Have a nice day (っ˘з˘)っ~♥
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: