Sunday, July 29, 2012

Pemprosesan Biskut Raya

Ok stock biskit raya dah sampai...sapa nak order bleh order....harga Promosi sapa order awal...RM23/50pcs...di jamin HALAL dan SEDAP (ikut tekak aku)..bukan aku yang buat jauh skali kakak aku...ni di seludup dari timur tanah air...muahahahah....ni semua favorite biscuits during Raya....time raya mmg tak jeling kiri kanan dah kalau dah dapat balang biskut ni, sambil tgk TV, selak kain baju kurung, kepit balang celah kangkang, ngap ngap ngap sampai kembung..heaven.....eleh korang pun buat jugak

Re-packaging

Dah maju skit biz tahun nih...sample biscuits masukkan dalam zip-lock...tapi label tulis tangan je la....ala2 nak jual ubat haram pun ada aku tgk plastik kecik2 ni banyak2....jgn AADK datang serbu sudah.... ngehhhhh2....







Pusat penghantaran Sunway Pyramid and Alamanda sahaja...bagi menjamin keselamatan aku...order ditutup by Sabtu depan (4th August 2012)...PM me for more details yoooooo...

*Kalau nak order Chocholate Chip ala2 Famous Amos bleh la contact CIK MPK.....saya ni sekadar mengwar2kan sahaja...tolong member2 and sedara mara buat business....mana tau diorang jadi famous nanti amik aku jadi runner..aku ok je janji dapat komisyen seposen-dua....hahaahaha...

First Customer 20 balang ;p

4 comments:

nurhuda said...

look nice
kurus pose ~.~

Karbie said...

taste nice too...meh datang umah leh makan biskit ni

mrsRons said...

nak odar ar hok butter crunch tu 3 balang

Karbie said...

Orait beres....