Friday, February 17, 2012

Siapa nak FREE TOP UP???





Salam Jumaat...

Hari ni aku dapat  FREE TOP UP!!! Masalah nya aku guna POSTPAID...miahahah...

10xRM10...

So, aku dengan baik hati nak bagi korang FREE TOP UP ni...


Syarat-syarat :

1.Sorang satu request je la....
2. Line celcom,maxis,digi sahaja (line cap ayam tak ada ok;p)
3. Jangan jual bila dah dapat :p
4. Komen je kat bwh ni "saya nak celcom/digi/maxis"!! (WAJIB ada blog..cik ANON aku tak terima ;p)
5. Oh first 10 commentator saje saya bg sbb ada 10 je pun ..RM10 each..(nak lebih2 beli sendiri)
6. Saya akan umumkan anytime bila dah cukup 10 commentator  ;p
7. First come first serve..



Hah senang kan..tak payah buat entry or lekat2 banner segala..miahahaha...



Yours truly,
-karbie-

27 comments:

nanieydotcom said...

Wah!!! Free topup..
"Saya Nak Topup Celcom "

Thanks :)

SuparMan SuaRez said...

Kalau free..saya Nak celcom jugak...Heee

Karbie said...

ok sila tinggalkan e-mail anda...no akan di hantar ke e-mail anda...secepat mungkin...

SuparMan SuaRez said...

Mans_smile@yahoo.com
Thanx Kak Karbie ^_^

Karbie said...

okies...dah send

Amirah Raduan said...

Waaaa...Free Topup??
betulkah Nie? baiknya hati,..Heee
"Saya Nak Topup Celcom " A
Thanx ..^_^

Amirah Raduan said...

* suarez_Thereds@yahoo.com

Karbie said...

ok sudah di send ke alamat e-mail anda

Amirah Raduan said...

Terima Kasih Kak Karbie..Wow!!
Pikirkan Main2 Je tadi..Rupanya Betul2..Terima Kasih Banyak2 Erk..
Hee..Nice To know You ^_^

Karbie said...

uish betul2 la..tak kan main2 kowt...;p

SuparMan SuaRez said...

Waauu..Betul2 plak ni.Pikirkan main2 jak..Hahaha
Thanx Kak...Terima kasih banyak2 atas topup itu..Huhuhu
T kalau saya ada masa saya wat entri khas untuk akak k...Itu jer yg mampu saya Buat..Hee..Thanx Akak ^_^

SuparMan SuaRez said...

Hahahaha..Ye la...Nak minta banyak2x,Nasib la sorang 1 request jak ,.,Hahaha.
jAP..blh Tanya ? Cam na akak blh dapat free Toup nie erk?? Heee

Karbie said...

Ahahaha...dont worry HALAL ni BUKAN hasil curi...kekekeke...ada member bagi kat saya dia pun dapat FREE

SuparMan SuaRez said...

Erkk...saya Tak cakap pun Begitu pun akak..alala.Positif thinking jugak Nie.
Owwhh yala..Huhuhu

nanieydotcom said...

cpt2 nk letak email kt sini..

nanicounseling87@gmail.com

thanks!!!!

Karbie said...

suparman : saje je gurau2 di petang hari..kebosanan di office..ahaks ;p

Karbie said...

ok nani ...dah send

Nurfarahin Yusof said...
This comment has been removed by the author.
Nurfarahin Yusof said...

saya nak top up celcom,.. =)

Karbie said...

e-mail pls ;p

Karbie said...

okies. dah send farahin

Karbie said...

PERMOHONAN DITUTUP...!!!! *wink wink* dah ada yang paw saya ditengah jalan ...hehehe...

Nurfarahin Yusof said...

dah dapat,.terima kasih ye akak,.. =)

Karbie said...

okies farahin...;)

SuparMan SuaRez said...

Entri khas Untuk Akak.Thanx ^_^

http://manssmile.blogspot.com/2012/02/terima-kasih-atas-pemberian-itu.html

kak ron said...

ada lagi tak..nak jugak maxis satu.. sob2x..ketinggalan kak ron

Karbie said...

tu la kak ron tak allert time2 panas...hahahah