Saturday, February 11, 2012

Bila Aku Sesat di bumi sendiri

Memang Pak pandir la hari ni....aku balik office dah kul 730pm terus ke Bangi...nak pergi umah member aku. Dia dah elok bagi peta segala, bleh plak aku terlepas satu simpang....aku sampai ke Bandar Kajang ssegala...aku mmg fail la area2 mcm tu...dah aku masuk bleh plak aku tak reti nak kluar...gelabah biawak aku sensorang...dah la fon aku pulak nak habis battery...mau nye tak gelabah aku...padahal aku pusing2 memang dah area umah KAKRON pun...kul 915pm baru dia g amik aku kat Masjid UNITEN....dah jumpa aku,  kitorang convoy la pulak pergi ke arah seri kembangan amik lagi sorang member mangsa sesat jugak..adoooyaiii...sian KAK RON....dua2 ekor jenis tak ikut arahan..sorang ke hulu sorang ke hilir...hehehhe...

Aku ni memang jenis mudah lost direction...bukan je atas jalan raya...dalam shopping mall pun aku leh sesat...tu blum masuk bab aku lupa mana aku parking kereta lagi..haishhh....memang pak pandir la....KAKRON mmg GPS bergerak la....dia bleh bagi direction dari jarak jauh....

Pukul 945pm baru sampai TUPAI-TUPAI Bangi....nasib baik kedai tu tutup pukul 12.00 malam....so masih ada 2 jam untuk makan..


ps: tersenyum sendirian bila ingat balik peristiwa tadi..ada je benda pandir akan jadi kalau jumpa kawan2 aku :)

Yours Truly,
-Karbie-

3 comments:

kak ron said...

tu la lau dpt kawan jenis xnk ikut arahan..sorang cool giler walau sesat...seorg gelabah giler... hadoiyyaaa..aku pon gelak guling2 ni

Karbie said...

Sorang tu over confident je...pastu org kata 'tek' kat sini dia bantai gerak depan jugak

mrsRons said...

ku igt die faham tekk tekk...skali terlajak lg...haih degill