Tuesday, February 14, 2012

I janji I akan lebih kerap call u ok!!!

Fulamak...org bercinta mesti selalu dengar ayat ni kan..

I pun nak janji la..I akan selalu call u sebelum u windu I okay..I tak akan biar kan u susah2 habiskan credit u call I..I tau u rindu I..tp I tak tau nak ckp apa bila call u...ermmm ok ok..lepas ni I akan lebih kerap call u ok..guna unifi ni TM ke TM kan free call...


Jgn gelabah..ni bukan ayat utk kekasih..tapi utk mak aku :( tetiba dia call aku ptg td...lama tak dengar suara katanya..tu ayat ibu kita rindu kita sebenarnya :( rasa bersalah sgt sebb lama tak call dia..dah masuk seminggu setengah tak ckp dgn dia...

Lepas ni saya janji saya akan lebih kerap call ibu saya..walaupun hanya utk bertanya 'buat apa tu?? Masak apa hari ni?? Ayah sihat?? G mana jew hari ni?? Ok bye' sweet kan ;)

Sayangi ibubapa anda..anda sudah kesuntukan masa utk menghabiskan sisa2 tua mereka sebenarnya #self-reminder...masa bersama mereka semakin berkurangan disaat mereka lebih memerlukan anda...#reality ;)


Wasalam

Yours Truly,
-karbie-

No comments: