Wednesday, February 1, 2012

Hantu kak Limah kena samun..





Camne tuh..hantu pun bleh kena samun..

Ish ish ish..penyamun zaman sekarang mmg cepat,cekap, pantas....agak2 mana lagi pantas dari PDRM ek??? (˘_˘")


Hah tu la..handbag jgn letak atas seat... 


Dah tu nak letak mana?? Bawah seat??Dalam boot?? Dalam rumah?? 


@(ᵕ.ᵕ)@ ƪ(°;◦)ʃ Ϛ(°..˚)Ϟ ƪ(°;◦)ʃ Ϛ(°..˚)Ϟ


Letak je la mana2...sorok2 pun kalau dia NAK boleh je apa2 cara pun yedok...so solution nya apa???relakan aje?? Haih


Nak menjerit "help help help"?? Ish kalau aku dgr org menjerit mcm tu aku lari..nanti aku plak yg dilibasnya...


Call police???? Fon kan dalam handbag yg dirompak tadi...ƪ(°;◦)ʃ Ϛ(°..˚)Ϟ ƪ(°;◦)ʃ Ϛ(°..˚)Ϟ


Pegi balai polis terdekat??? Errr kalau jadi kat aku, aku tak tau mana balai terdekat..GPS pun takde :p


Haih pening2...




Insan pening,
-karbie-

2 comments:

Anonymous said...

tu las ekarang ni bahaya kan

Anonymous said...

kecoh je seme xtau..so ape yg tahu/> ahhaha