Monday, February 6, 2012

Biggest Loser??? (5.16KM)

Hah kemain tajuk... nak masuk biggest loser asia tak dapat merasa..so aku assign sorang coach yang akan train aku utk sihat n fit bukan utk kurus..thats much better i guess...#ayatsedapkanhati


EJ ajak aku buat 5km Putrajaya Night Run...al-maklumlah weekend ni makan n makan je kan..so now time to burn ur calories...oh i mean my calories...



Huh kepenatan


Tunggu bas kot2 leh tompang

POJ-PICC 2.5km


After 4.3km

My Trainer ;p


Posing skit after 5.16km






So lepas ni kalau nak buat aktiviti sihat macam ni boleh ajak saya....mai kita sama2 transform utk jadi masyarakat sihat mental dan fizikal...maximize kan senaman kurang kan gosip2 liar...amacam ada bran???daripada duk burukkan orang lain baik kita penatkan diri dengan benda2 macam ni..kurang skit masa nak bergosip liar and duk pikir bilalah jodoh aku nak mai ni ;p


Tingkat kan prestasi kurangkan kontroversi bak kata melodi :)

Daripada duk lepak mamak, pekena roti canai n teh tarik kurang manis (tetap manis) mai la kita tukar skit hala tuju, datang jogging kat putrajaya sambil cuci mata, sedut udara segar, rasai nikmat tuhan....serious lepas peluh menitik sampai ke kaki anda akan rasa rugi gila orang yg duk lepak kedai mamak minum tea ais n makan roti canai tuh...eeeyuuuu anytime akan diserang sakit jantung #cubasedapkanhati ;p

p/s : Mati itu pasti..bukan kerja kita, mereka, aku mahupun kamu...itu kerja DIA..kita hanya berusaha :)




Yours Truly,
-karbie-

2 comments:

kak ron said...

lau nk pg tu ajak skali la..kupid

Karbie said...

bulih la nak g gak semula...ni baru testing je ni tgk route