Thursday, February 23, 2012

Aku memang takut lembu!!

Dari kecik aku memang takut gila dengan lembu....aku sanggup ponteng "mengaji" kalau ada lembu otw g ngaji....kalau balik kampung aku mmg nangis2 kalau kena "melintas" depan lembu...padahal lembu tu jeling aku pun tak...perasan je lebih aku nih...kalau time korban memang aku duduk 1km jauh dari lembu yg nak dikorbankan...walaupun lembu tu diikat rapi...so begitulah cerita fobia aku terhadap lembu tanpa sebab, tanpa usul periksa...

Hah meh baca nih...kan betul..memang aku patut takut dengan lembu...tak sia2 aku takut dengan lembu selama 29 tahun nih


“Sebelum kejadian, datuk dalam perjalanan dari rumah ke masjid menunaikan solat Zuhur dan pada masa sama lembu jantan berdekatan pintu pagar masjid terbabit sebelum datuk cuba menghalau haiwan itu.

“Saya melihat datuk tunduk mengambil kayu dan ketika itulah lembu jantan besar berkenaan meluru ke arahnya lalu menanduk dan melambungnya seperti bola sebelum dia terjatuh ke dalam longkang berdekatan pagar masjid,” kata Mohd Asmie ketika ditemui di HTAA, di sini, semalam.

“Dia hanya terbaring saja, malah doktor memaklumkan dia mungkin berisiko lumpuh.-MyMetro-

p/s: memang tak dapat dinafikan, lembu binatang merbahaya....



Your truly,
-karbie-

No comments: