Monday, February 20, 2012

Filem macam ni je???

Lately ni list malay movies yg ada kat panggung sangat2 lah menjengkelkan...skrg I'm not sure movie apa ada kat panggung sebab aku menjalankan aktiviti tidak sihat iaitu dengan mendonlot sahaja...Hªªhªhªªhªªhªhªª ...

Serious weh malay movie serupa hampeh..tak beri input lansung ...output ada la..loyaaaa nak muntah..eeeyyuuuu...

Bujang telajak sangat membosankan..ntah lawak apa pun aku tak tau...motif cerita aku kurang pasti...sampai je half, aku dah tak tahan..tgk ending je ..tp lagu dia best..aku suka..Hªªhªhªªhªªhªhªª

Satu malam kubur berasap?? Cerita apa ini macam?? Nak kasi sapa tgk??? Budak kecik?? Org dewasa ?? Org tua gayut??? Haish...aku tak nampak utk tontonan sapa cerita2 mcm ni..

Producer film keluarkan filem2 mcm ni..pastu suruh malaysian support our malaysian film industry...boleh explain ka????


Orang tgk movie bila rasa bosan tak tau nak buat apa...tp serious bila tgk cerita2 hampeh mcm ni semakin bosan jadinya..baik layan kebosanan tanpa buat apa2 dari duk layan cerita mcm ni. #just saying

P/s: aku boleh je layan film tempatan..but pls bikin filem serupa arwah Yasmin Ahmad or arwah Tan sri P.Ramlee okay..ataupun lebih baik dari mereka2 ini...sure aku pegi tgk kat panggung sambil kunyah popcorn lemau... 


Yous truly,
-karbie-

No comments: