Thursday, February 9, 2012

My 5 places to see before I die

Wah-wah...tajuk ala2 jutawan MLM je...berangan sebelum tidur...meh tengok mana aku nak pegi before aku PERGI tak balik2....


Burj khalifa , Dubai

Maldives

pyramids of giza



Grand-canyon


Ini dah memang impian setiap MUSLIM....:)



Biasanya 1000 places to see before you die kan...tapi aku nak g 5 ni je...sangat teruja dengan tempat2 di atas...punyai keuinikan tersendiri dan menyimpan 1001 macam rahsia alam....keindahan bukan hanya di lihat dengan mata..tapi dirasai dengan jiwa....

Sebelum ni 7 places...lagi 2  "Angkor Watt" and "Great wall of china"...Sebab masa aku kecik2 dulu aku selalu suruh ayah aku sebutkan 7 wonders of the world....bila ayah aku bilang,  yang aku ingat hanya Great wall n angkor watt je.....Alhamdulillah aku dah berkesempatan tgk dan rasai sendiri "keajiaban" kedua2 tempat ni.....


InsyaAllah one day bleh sampai kat tempat2 kat atas ni plak....walaupun bukan 7 wonders tp tetap wonderful kan ;p


TQ Allah for ur blessing on me...


Yours Truly,
-karbie-

No comments: