Wednesday, February 8, 2012

Boleh gila sehari tanpanya

Blackberry 


Sebahagian drp nyawa aku duk dalam ni...kawan2 aku duk dalam ni...mak bapak n family aku pun duk dalam ni...betapa penting my BB...walaupun hanya virtual tp sama je mcm reality ;)

Twitter 

Hooo sejak2 berjinak dgn twitter ni..sehari hidup tanpa bertuit or membaca tweet uols sgt lah mengganggu ketenteraman minda..

Laptop
Errrr walaupun ada bb, aku still memerlukan screen yg lebih besar dari telapak tangan aku..maklumlah..dah berusia (bukan tua)..so mata pun ala2 berasap gitu ;)

Jam tangan 

Kalau tak pakai jam tangan rasa mcm takde tangan..rasa hilang arah waktu (˘_˘")

DUIT!!! 

Nak mampos kau keluar tak bawak duit?? Nak masuk toilet awam kena bayar 20sen..berak la dlm sluar kalau takde duit..Duit tu part of our life...tak berduit ibarat tak bernyawa ;p


Yang lain takde penting mana pun..tak bawak lesen tak bawak ic aku ok je jenjalan sekirar KL ni :) 

Korang yg perempuan hidup tanpa make-up or handbag haruslah rasa janggalkan?? Aku boleh je ;p


Yours Truly,
-karbie-

No comments: