Friday, February 24, 2012

Pavlova





Hurmmm...

Aku tak pernah tau kewujudan kuih-kuih mcm ni...kuih ke??? Org kampung mcm aku panggil kuih..org bandar mcm korang panggil dessert..

Last few weeks baru aku tau benda ni wujud n boleh dikatakan sedap la jugak...

Tu bukan cerita aku nak bgtau..cerita aku nak bgtau adalah aku tension gila...kakak aku suka main masak2 lately ni..mcm2 benda dia nak try...dan salah satu benda nye adalah mendalah nih la...

Tahukah Anda?????

Tahu apa??? Kalori benda ni berapa riban??? Adushhh...makin bambam la aku cenggini gaya weh...DANG!!!! Belajar masak benda2 yg high kalori..cuba blajar masak benda2 yg bleh buat aku kurus...Ermmm tp aku nak jugak promote...mendalah ni sgt sedap....*wink-wink*


Kalau korang nak recipe bleh la google..muahhaah...eh nak tanya EJ pon boleh jew...dia sedia membantu...kan kan kan EJ kan...ahaks..

Sama tp tak serupa ;p


Ps: Dah tak jauh beza hokay dengan Alexis punye..I'm proud of u yeah!!!



Yours Truly,
-karbie-

3 comments:

Cik Comey said...

wahhh..nampak cam sedap jer..tambah plak ada strawberry..my peberet..nak skit boleh??hiihii

Karbie said...

mesti la boleh.....sedap la jugak..tp we ol tak makan pun strawberry n blueberry tu..heheheh...hiasan semata-mata ;p

mrsRons said...

kalu ade lebih sila parcel for me..plzz