Friday, August 26, 2011

Bosan nak mati

Hokay..since hari ni last day b4 balik kg for raya...as usual my supervisor won't ask much...dia suh relax2...dia suruh wat calculation for raya expenses...gile baik my sv kan...masalahnye server plak down..install menatang apa ntah..spoil gileeee...duduk 'becongkos' tak buat apa mmg rasa nak mati, sesak nafas, mata jadi berpinar, bontot jadi kejang nak kentuk tak kluar, nak makan tak boleh, wth yooooo....

Haish tak baik carut bulan puasa ...apa neraka la smua ini sopan skit bunyi dia...dari pg aku duduk..thari aku g solat jap tiba2 tertidur kat surau 20min...aku masuk ofis aku duduk lagi..baca paper wat sudoku...kembali bosan...nak menaip guna bb wasn't a good idea...sakit kuku aku...FB sunyi sepi dilanda garuda..smua kecoh dah blk kg...menyampah mkn sampah...ingt ko sorang ada kg...tgu ah...esok aku balik..citt...

Tgu lagi 1.5 hrs nak balik...balik amik betty kat KW bwk g alamanda...berbuka ngn bett sambut bday dia...dah 10 tahun my niece gila dah dewasa...aku gile dah tua kerepot...hayyyoooo...usia dah patut timang anak 2 org ni...org lain umur aku siap cerai berai kawin lain dah..muahahahah...gile horrrorrrr...

K ah..malas aku nak merapu mcm batang penyapu...

Kalau korang driving blk raya nanti aku mintak tolongggg la sgt2...drv hati2, jangan memecut kerna antara 2 je ko sampai umah cepat ke ko dikebumikan cepat tu je...korang pakai porche ke lancer ke aku peduli apa...kalau accident mampos jugakkk...gile horror bahasa mcm cabai...ngeeee...pesanan ikhlas..aku belum ready lagi nak g majlis pengebumian kawan2 rapat aku :) to MR X yg suka komen n delete hati2 jugak k...thanks layan aku dlm twitter sampai lebam...;)

Selamat menyambut hari merdeka ke 54
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: