Thursday, August 4, 2011

BABI BIBAN

Omagoshhh....

Lately ni kita sering dikejutkan tanpa terkejut dgn makanan mengandungi DNA tonyooottt....minuman yg mengandungi alkohol...smlm plak latest, Butter Golden churn creamy butter which I never see in the market..kalu ada pun aku wat tak nampak sbb aku bukan pengusaha kek..kadang2 mumsky suruh beli nak wat brownies aku amih butterfly..eh butter apa ntah yg wraper dia warna keemasan..wat evah... 
ooo buttercup nama dia


Butter Golden Churn tu dgr kata org guna wat kek lapis sarawak ek..fuhhh kegemaran aku tu...rupanya ada DNA babi patut la best..babi ni menatang yg sedap gamaknye...tu org gila nak makan babi kowt kan..dia punye DNA pun dah sodap..pttuuiiii..najisss... 


Patut la kot perangai org islam skrg lebih kurang sama cam org tak islam je...coz we are sharing the same food kot..haihh..sumber tak halal..babi dimana2 je..hurmmm...ntah la...dunia oh dunia...tp bila banyak sgt babi n alkohol jadi hilang rasa was2 mcm permainan plak..hurmm...dah bnyk sgt makan babi kowttt...yg disengajalan mahupun tak sengaja...yg disengajakan contohnye org kata starbux "tak halal" tp aku stil minum..org kata secret recipe tak halal aku ttp makan cake dia..sbb aku tak rasa was2..kalau btul tak halal knp tak JAKIM tak tulis besar2 kat luar kdai...-non halal- seperti yg ada kat tempat jual arak dlm jusco ke cold storage ke...

Itulah isu babi pada hari ni...

Selamat Berpuasa..jgn berbuka dgn babi panggang plak k..

Love
-empty soul-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: