Monday, August 8, 2011

I'm so touched

Wah...balik kerja hari ni aku ke param dekat umah je..takde benda menarik utk dibeli...aku terpandang pada satu stall menjual nasi dagang n nasi kerabu..aku tak nak peristiwa semalam kembali lg..so aku beli nasi dagang berlaukkan ikan gulai..ntah sedap ntah tak...cukuplah juadah buat hari ini...minuman aku utk hari ni air khatira..tak pernah2 aku try air ni..org duk bising2 air khatira ni best..so hari ni nak try la...

Balik je umah aku letak juadah atas meja, aku terpandang pada sekeping kertas berwarna hijau yg di tulis tangan..tak syak lagi anak buah aku punye keje la ni...skali aku nampak untuk :mear..wah...surat cinta utk aku ke...aku pun bukak la..isi nye takde la bnyk sgt..cuma ungkapan maaf...sebab lately dia tak kawan aku..dia baik dgn bapak dia je..aku ajak g tutti fruity pun dia taknak..aku pun apa lagi, merajuk la..tu mmg hobby aku tuh...ngeee..aku tak nak ckp dgn dia..dia pun takut la..so tu la dia tulis surat sorry utk aku...betty dgn aku ibarat isi dgn kuku...mcm adik beradik..mcm kawan..bukan mcm makcik n anak buah..muahahahah..dia yg akan pujuk aku...ambil berat pasal aku..menenangkan aku...n membengangkan aku jugak kadang2...luv betty so much..u r my breath...
warkah bisu
Tu je la citenye..tersentuh aku membaca warkah bisu si anak kecil...kalau mak dia merajuk mampus dia takdenye nak buat surat..tp dgn aku lain skit..aku pun suka gak ambil kesempatan keatas dia...sama je dia pun kalau baik je ngn aku suka gak ambik kesempatan keatas aku...2X5 la tuh..warna warni kehidupan...
gambar lama

Selamat berbuka puasa bg yg berpuasa..yg tak berpuasa dahulukan org berpuasa okeh..saling menghormati namanye ;)

Salam

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: