Tuesday, August 23, 2011

23 Ramadhan

Alhamdulillah.. 23 ramadhan...hari ganjil...sayu hati Ramadhan bakal meninggalkan kita 7 hari lagi...seperti malam2 terdahulu, aku bangkit lagi disepertiga malam...mencari keredhaan DIA....rasa mengantuk dan penat ku tolak tepi....setelah begitu lama aku ALPA dan LUPA, dalam dunia ku...dunia yg sia-sia....dunia penuh noda...entah kuasa apa menyelubungi aku menjadi begitu teruja mencari hidayahNYA....


Mungkin kerna aku takut...ini ramadhan terakhir buat aku...aku takut aku tak sempat bertemu ramadhan lagi utk tahun depan...aku takut aku tak sempat mencari keberkatan dlm bulan mulia ini...aku takut aku tidak ada kekuatan lagi...sekurang kurangnya, jika ini yg terakhir, aku telahpun melakukan apa yg ingin aku lakukan...bukan begitu sempurna aku tahu...tp aku mencuba ;)

Salam
-empty soul-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: