Monday, August 8, 2011

Saat aku masih kecil

posing depan umah
 Saje nak post gambar2 aku masa kecil..sebelum smua gambar ni rosak ditelan zaman...most of the pict bnyk yg rosak..maybe sbb suhu panas dan lembab sepanjang tahun..so aku nak simpan skit wat kenangan...wokeh...kalau ada yg meluat or mengancam sorry la...ngeee...
muka nak nangis
lepas kasi ubat batuk oleh kakakku
kereta fav my dad dari dulu till now
semua adik beradik ada gambar ngn keter nih
membunag sisa toksid
ayah aku cuba dressup aku mcm golfer
St Tressa...rambut cam abu bakar yellah
muka blurr
ha ni la arwah nenek kesayangan ku


me with my woody wood-packer

ni gambar aku b4 operation..mesti bapak aku takut aku mati..so amik gamabr kenangan..sekali tak mati daaaa...siap jadi gemok gedempol
my very first graduation...my very first step
hobi ku berendam...
me n dad
sports day St Tressa.....Raja Azmir Raja Petra tak silap aku nama budak ni
aku tak tau dari mana dtg anak mat salleh nih
ni pic b4 operation gak..tgh stress tiap2 hari ambil darah..sampai skrg urat aku timbul
ni la hobby my dad bersama anak2..bwk g swiming ...tp  malangnya aku tak pandai berenang sampai sudah...

Saat ini aku hidup dalam dunia fantasi ku...patung2 ku menjadi teman setia dikala ayah dan ibu sibuk bekerja...permasalahan tiada bersama ku....permaianan adalah teman kala sunyi...aku nak balik ke zaman ni....best gila woooo....kalau mati waktu ni dosa tidah dihisab lagi...kalau mati sekarang??waaaaaaaaaaaaaa...tak terhitung dosa2 ku ibarat pepasir :)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: