Sunday, August 7, 2011

Weekend end :(

Waktu saat detik yang paling aku benci...bila tiba saat aku harus meninggalkan kampung halaman aman damai...shuitees...I hate this feeling...demi mencari sesuap nasi, kaki harus ku gagahkan utk melangkah pergi..cewah..bajet g jauh..saje nak beremosi...

My parents as usual anta aku g airport..tp sejak aku tua ni diorang siap turun anta sampai dlm..disengajakan kluar umah awal so they have time to sit n chat with me..dulu zaman aku muda, dia tinggal aku tepi jalan je...hurmm..maybe diorng pun rasa berat nak lepaskan aku pergi kowt..'Mode perasan'...padahal diorng kebosanan kat umah..saje nak g 'menderat'...wat evah la...

Sampai airport kul 845pm...flt aku kul 1030pm..haish..so by 940pm aku minta diri tuk masuk depart hall..biarlah diorng balik awal skit..kesian..duk KB ni kul 9 mlm mcm dah kul 12mlm kat KL..sunyi sepi..tak de kehidupan..sambil menunggu aku pun mencoret sesuatu utk bekalan hari tua...ketika aku menulis nukilan ini aku masih punya ibu, punya bapa utk menghantar aku ke airport..masih lama lagikah waktu utk aku bersama mereka??

Okay...nak berangan kejap..nak jeling2 mana tau jumpa jodoh...hari ni mode aku nak berebut naik awal...sbb handcarry aku bnyk gile...biasa la titipan dari kampung...kuih pirana 5 biji, sambal belacan special asli buatan ibu sebotol nescafe, telur penyu 10biji, keropok keping 5 supik, gulai kawah special 2 plastik, berat hokay.tidakkah kamu tahu bahawasanya perjalanan dari kapal ke arrival hall LCCT ibarat berjalan di padang pasir yang luas terbentang..jauh hokay...tony pls la buat la walkalator sian la makcik2 pakcik2 yg tua2..sian la kat aku nih yg slalu naik kenderaan ko...hurmm takpe la demi yang tersayang..
.

Aik aku tgu jodoh...(Lelaki handsome) dtg tegur aku..sekali yg datang makcik tua, mintak tolong aku off kan phone dia..takpela..Allah nak bagi pahala free kat aku la tu..chow yawn..see u when I see u..

Salam..lots of love
-empty soul-

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: