Monday, November 14, 2011

Mengimbau kenangan

Petang semalam, aku p shah alam..gila lama aku tak ronda2 shah alam...rasa rindu tetiba kat bumi shah alam...mau nye tak...4 tahun jugak la aku menua kan diri aku kat shah alam ni...

Mcm2 kenagan ada...semalam aku jalan2 dalam PAS mcm2 kenangan menggamit memori...tersenyum sendirian..Hªªhªhªªhªªhªhªª ..zaman muda mudi..asal ada masa free je ronggeng..naik bas rapid bayar singgit naik la ko seharian pusing shah alam...

Masa aku buat masters dulu aku pernah gak wat keje gila ngan @hawanaimah...naik bas tak turun2 sampai dia balik smula puncak perdana...miahahah...best pe...mmg tak de hala tuju pun..duk bilik umah pun membuta..so baik wat aktiviti paranormal gitu..eh para normal bukan cari hantu ke?? What evah la...

Cengginila rupa bas rapid bg yg tak tahu

Dulu aku slalu p PAS teman @hawaniamah tgk faizal tahir kat sri pentas..tetiba aku jadi fans FT jugak..hurrmm..lalu je sri pentas semalam terus teeringat kat kwn aku ni...sanggup jerit2 nama FT..aku rasa malu gila masa tu..menyorok je kat blakang..Hªªhªhªªhªªhªhªª ...jgn marah we :p

Tp sbb hawa ni gile FT la aku kenal konsert segala jadah ni..g tempat2 retis...sempat gak la g AIM kan..yg FT terbang2 tuh..smua ni penangan hawanaimah..haih...

Hurmm..dulu masa bosan2,hari minggu,or kelas cancel shah alam la tempat lepak..seksyen 2..jalan2 PKNS,PAS,SACC Mall dgn geng2 hamla..nimilaishi,mazerk,hawa,epah,jijah,ima...rindu kot nak balik zaman Uni ƪ‎‎-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩__-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩ʃ ....rindu nak wat keje bodo tahap cipan...

:))

Nama diatas mmg ada kaitan antara yg hidup pon...





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: