Wednesday, November 16, 2011

Ikan Keli or Biawak Pasir?

‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hari ni aku di duga waktu lunch...dah la hari ni aku sore throat...ingatkan nak g makan bubur mekdi la..skali hujan renyai2..so kdai yg paling dekat adalah mamak ni hah...aku pun melayan tekak yg sakit ni amik la kuah sup bebanyak+fishball...nasi banjir jadinya nasi aku hari ni..

So aku pun dudukla di satu penjuru kat kedai mamak tu..baru satu suap aku makan, dtg la mamat bajet cute ni..

"Boleh duduk sini" ?? ...

Wah kemain ko sopan.."Duduklah " sapaku.. Di pun letak helmet n g amik makanan dia... aku pun tetiba teruja sbb mamat ni comel..leh jamu mata sambil lupakan tekak yg sakit..

Sekali hamik kau..dia datang bawak sepinggan nasi penuh (just imagine la nasi mamak kan) dgn satu makhluk kat dalam pinggan dia...IKAN KELI...hadoooiii...dah la ada kepala siap..aku kalau takde kepala ok lagi..aku tak kenal pun tu ikan keli...ni ada kepala siapp...serious cam biawak pasir duk berjemur atas pinggan..

Lutut ku mula rasa cam bergoyang goyang je...mata aku pun tak leh pandang tempat lain..rasa nak pandang je kat 'biawak pasir' tu... terus hilang ke'cute'an mamat tu..terus aku nampak muka dia sama cam biawak pasir tu... 

tak macam biawak pasir ke kepala dia menggerutu gitu


Takde la allergic mana pun aku dgn makhluk tu..tp serious muka dia hodoh sioot..mcm angelina joli..bibir tebal..muka cam biawak+ular..meremang bulu ku yg tak berapa nak ada ni...(˘_˘") tambah lagi dgn nasi aku kuah banjir..lagi la menjengkelkan..mcm2 dlm kepala otak aku...hadooii..

Nak nangis rasa..dah la nak telan satu suap nasi pun perit...ni datang plak makhluk hodoh ni ... Aku pun hentikan suapan yg terakhir n aku minum air je la... Kawan aku pun pelik nape aku tak makan..aku kata tekak aku sakit sgt... (˘̩̩̩╭╮˘̩̩̩)‎​​

Untungla ko dpt makan biawak pasir...aku makan hati je la..(˘̩̩̩╭╮˘̩̩̩)‎​​

Yours truly,

-bini biawak pasir Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡ -
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: