Saturday, November 5, 2011

Rock Shop Melaka

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Selamat menyambut Idul-adha buat smua penganut agama islam..dan selamat bercuti buat yg non-muslim...

Alhamdulillah..perayaan kali ni, kami sekelurga dipertemukan lagi dengan izin Allah...my parents are here...sbb anak2 smua tak de cuti panjang, so dengan kudrat yg ada mereka terpaksa la dtg ke KL (memang minat pun berjalan sebenarnya)....(˘_˘")

So alang2 kami tidak menjalankan sebarang ibadat korban utk tahun ni, so we all plan for family vacay+beraya...sbb raya haji ni mcm kurang sambutan skit la for us..family kecik...dulu masa ayah aku menjalankan urusniaga ada la jugak org nak kasi makan..skrg ni dah tak de sapa nak kasi makan..yg dulu fakir dah kaya kot skrg ;p gurau ja jgn marah nooo....

So we went to melaka...6 adult 1 kid...we stay at Mahkota Hotel..not bad la...boleh la for family vacay...lagi pun family aku smua girls niece pun girls..bapak aku je hero...senangla nak bojel dlm bilik :p


Aku n heam p satu kete...tt,mum,betty, n parents p satu kete...they all pegi dulu sbb aku kerja hari ni..aku ngn heam bertolak kul 430pm...kul 6pm sampai melaka..takde la jam sgt..moving la...so sampai2 melaka, benda first we all g terjah adalah HRC...sbb dgr cite HRC dah bukak kat melaka..fuh fucking kete baik punye..depan pintu kdai...skali cafe blum ada daaaa...Rock shop je baru bukak..so apa lagi..aku dengan rendah diri 'paw' la heam...tshirt n gelang...skali mums n TT pun dtg jugak...korang bab shopping mmg laju je kan..(˘_˘") korban jugak namanye ni ;p...


Part-time workers @ Rock Shop


Shopping sakan


waiting for mums n tt


Rock shop staff jadi mangsa kna snap pix


Senja @ HRC
‎​​





Sweet november

Yours Truly,
ES

No comments: