Tuesday, November 1, 2011

Hello NOVEMBER

‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Tup tap tup tap, skrg dah pun masuk november...one eleven eleven ...cepat sungguh masa berlalu..detik saat tak terasa..segalanya berlalu sepintas angin bertiup..ntah apa yg aku lakukan sepanjang tahun ni...2011 tak lama lagi akan meninggalkan kita.. seperti baru sahaja ku fikir what is my new year resolution...resolution ntah kemana...*aku takpernah ada azam* masa tak penah menunggu kita..malah kita yg harus mengejar masa...

Seperti baru semalam aku merangkak menjalani tugasan yg diberikan kepada ku..rupanya sudah hampir 2 tahun aku disini..tipu lettew...1.5 years..kekekek...exaggerate...DEMI MASA (sambung la sendiri)....adalah aku tergolong dalam golongan yg rugi??? The answer is YES...aku adalah dlm golongan org2 yg rugi...yang tidak menggunakan masa yg diberikan kepada ku sebaik mungkin...

Masa yg pergi meningglkan aku, ada yang tinggalkan titik hitam, ada juga yang tinggalkan kenangan terindah..segalanya ku simpan rapi dalam kotak fikiran ku...hanya aku yang lebih tahu...(˘_˘") ...susah payah, suka duka, segalanya berlalu pergi..yg tinggal hanya sisa2 kehidupan...apa yg perlu diteruskan... 



Semoga hidup kita, aku dan kamu, sering berada dalam limpah kurniaan DIA...DIA maha tahu, isi alam yg tersurat...jangan mengeluh, cari la jawaban disebalik semua yg terjadi...

Hamba yang Hina ,
-emptysoul-


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

mrsRons said...

mudah-mudahan ...aminn