Wednesday, November 23, 2011

Bingit!!!

Malas nak bagi salamm sebab aku dalam mode nak mencarut...aku tak tau la makhluk mana pasang speaker full blast malam2 buta cenggini...

Mmg jenis taktau nak hormat orang lansung...orang kerja la wei..ko ni mmg jenis otak letak kat lutut...eh kalau otat kat lutut pun still ada otak n leh pikir kan...ko ni jenis otak TAK ADA kot...



Serious aku rasa mcm nak carut gila babi la...aku nak tdo..esok kerja...dia bleh pasang sound kuat gila...mmg cam s*** la kan...ko tak pikir ke jiran ko nak tdo ke apa??? Jiran ada nak kecik ke..anak nak amik SPM esok ke..anak nak study ke..ko tak pikir smua tu ek?? Ko pikir kepala bu*** ko je??

Malaikat yg nak datang beri rahmat kat rumah ko pun lari tau...bukan nye ayat2 suci al-quran yg ko full blast kan...ayat2 pemujaan yahudi yg nak hancurkan islam yg ko agungkan...

Aku mmg tak paham la dgn manusia mcm ni...bila jadi nye kejadian yg tak diingini mula la salahkan takdir dan sebagainya..tp masa kau berHIBUR lupa agama lupa tuhan lupa pegangan ko tak ingat??? Ko tak pikir smua tu??? Bila musibah menimpa ko mula salahkan keadaan, persekitaran, org sekeliling etc...cuba duk diam2 muhasanah diri ko dulu...tanya apa ko dah buat untuk membetulkan keadaan sebelum ko salahkan keadaan..

Eh jap..aku bukan cite pasal bunyi bingi ke td!?? Hªªhªhªªhªªhªhªª biasalah pompuan, tak kan taktau...benda lain yg dia nak marah, dia akan kaitkan apa saja yg ada dalam pikiran dia..

(˘_˘")

Insan bengang
-emptysoul-

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: