Thursday, November 24, 2011

Award kena tarik balik

Woooo..

Hangat gila..dah kasi Award leh main tarik balik plak..


Sian kat Yuna kan...actually I'm no a fan of Yuna n for me she does not deserve the award...gila apa...nyanyi lagu mcm nak tdo..I'm not a singer or songwriter..tp serious aku tak suka lagu Yuna...ini pendapat peribadi sebagai org yg 'mendengar' lagu2 yg dinyanyikan artis la kan.... Usually the best song will be chosen from the winners of the pop, rock, nasyid or the best ethnic song categories tp knp tiba2 dia menang plak kan...

But still its not fair untuk jatuhkan reputasi artis mcm tu la kan..tp ni lah dunia glamour katanya...(˘_˘")

errr..wait why I post this stupid entry??

Ah forget it...

Majulah industri music tanah air...

-emptySouL-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

mrsRons said...

nak ganti abg nara ke?

Karbie said...

kemain lettew ganti abg nara...tak de maknanya g korek kain retis...kihkihkih