Sunday, November 13, 2011

11.11.11

‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hari aku mula menulis bukan lah seperti tarikh yg tertera di atas...hari ni dah pun 13 nov 2011...setiap tahun akan ada date yg sedondon mcm ni till 2012 kan...10.10.10,09-09-09,tahun dpn 12.12.12...pasni tgu 01-01-3001 plak la kan :p

So apa yg menarik pada sebuah tarikh ?? jika kita masih org yg sama pada hari ni??? Jika jiwa kita masih dijajah pada tarikh ni??

Hari ni jugak la org sibuk duk buat majlis kawin segala..cukur jambul la..baby with 1111111 series la...yg patut beranak lusa pun teran jugak tarikh ni nak baby 11 series katanya kan...homai (˘_˘") manusia terlalu taksub dgn benda2 pelik cenggini...kalau boleh nak mati pun tarikh ni kot..senang org nak ingat :p


Yang aku tau 11.11.11 jatuh pada hari JUMAAT...PENGHULU segala hari....hari yg dijanjikan KIAMAT..setelah beberapa hari kering tiba2 turunya hujan yg LEBAT pada hari ni..dah ALHAMDULILLAH aku masih bernafas pada tarikh ni...

Tu je pengertian 11.11.11 bagi aku insan hina ni....tp kalian sgt la hebat..tarikh ni la nak kawin..tarikh ni la nak tunang..tarikh ni la nak cukur jambul...tarikh ni la nak beranak..tarikh ni la nak mati..woppps...ok pe..batu nisan korang lawa je ukiran 11.11.11..tamau ek?? :p

Motif post??

Sama2 kita renungkan..Wallahualam..

Aku dah kena limit twitter sebenarnya..so terpaksa cari idea utk mengarang :p

selamat malam,

Yours Truly,
-emptysoul-




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: