Saturday, October 22, 2011

Teman sejati

Mood nak mencarut..dr smalam ku pendam...hari ni jari jemariku menari laju di atas papan kekunci...mengikut rentak lintasan pemikiran ku...kotak fikiran mula berputar laju..segala memori dtg bertubi...terdiam sendu...sesekali hingus mengalir laju...nafas terhenti...pancaroba dunia...



(˘_˘") ...apa tajuk tadi ek...scroll atas jap...ooooo..ok teman?? Skrg baru aku tau aku tak pernah ada teman...I don't lose a friend..I never had one...untungla dunia tanpa kawan..hidup sendirian mencari arus dunia...masa aku ajak kluar for a cup of coffee, korang kata busy la, kerja, ada hal, datuk sakit, mak kawin...aku diam...termengu...bila ku kebosanan lagi aku cari lagi...sama jawapan yg sama...aku senyum sendirian..I'm fine...bila susah, aku ada je..aku tak kemana..nak tolong aku on je..kenapa? Aku hipokrit..aku percaya pada dongengan org tua2...buat baik dibalas baik...*senyum sambil mengirup kopi panas*....





Kalian kalau membuka bicara tanpa berfikir, sesedap rasa sesedap hati...seolah2 org sekeliling tidak punya rasa...aku diam aku lihat aku fikir...aku senyum lagi...gelagat manusia...lebih senang memerhati dan memendam rasa..dari mencari gaduh seperti sang buana...hati rapuh serapuh dedahan tua...



Aku penat..aku letih...menjadi hamba sahabat...(˘_˘") ...kenapa baru kini? Kerna masa ku bnyk disiakan..tp mana masa kalian utk aku?? Penat...aku hipokrit kerna apa? Kerna aku tidak pernah diajar utk kurang ajar...menyakiti...aku bohong kerna apa? Kerna aku ingin segalanya lancar...aku berpura pura kenapa? Kerna aku bukan seorang pendendam yg menyimpan rasa hanya tgu masa :) .



Apa yg cuba aku rapukan nih...homaiii...yes..main point aku penat dengan tipu daya uols...melampau...kenapa nak kawin baru nak ajak minum? Sbb nak kasi kad..takut tak de kawan pergi kan?? Bila susah kenapa cari aku?? Sbb aku jenis senang nak mintak tolong kan*perasan*...bila nak pinjam duit boleh plak tetiba sms aku...dulu masa susah aku tolong bila ko sng ko ada tny kabar aku or family aku? Ptuihhh...org mcm lu mmg tak layak ada dlm friend list aku...Hªªhªhªªhªªhªhªª tetiba hangin...



*hirupan kopi terakhir sambil tersenyum puas*....kalau ada yg terasa baguslah...kalau tak diam2 je la...bukan nak ungkit...just nak share the truth bout friendhsip...I never had one...dunia oh dunia...



so lepas ni jgn cuba2 ajak aku g korang kawin..aku malas...adik ko kawin pun aku malas...mak ko mati pun aku malas...aku sedekah yassin dari jauh dah cukup baik kot..ajak aku klaur hangout aku malas...aku ada dunia aku..aku busier than u..nak cari rezeki utk masa depan..Hªªhªhªªhªªhªhªª ....sampai hati?? Camni ke kwn?? Terasa hati?? Kecik hati?? Taik la...enough...time korang aku luangkan masa n wang...masa aku ko kasi apa?? Taik je...so what do u expect ;) kerna nila setitik..aku benci semua nya..Hªªhªhªªhªªhªhªª ....uol smua sama je..takde beza lansung..ckp je banyak...tp habuk tarak..nak tuding jari make sure its clean hokay...jgn perasan korang kawan aku ok... ‎​┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ ...burpp..overdose caffeine...bukan nak ungkit tp benci cakap tak serupa bikin..jgn cakap kalau takleh buat...



Satu lagi..stop insulting ppl...ianya akan berbalik pada kau..sesuka hati ko ckp org ni camgini camgitu...ko bagus sgt ke?? Homaiii...pls la..grw up..jgn jadi anak kecil hingusan...bodoh akal pendek...bukan soal dosa, tp soal kemanusiaan...suka hati ckp org hodoh buruk hitam...anak dia hodoh, anak dia hitam...cam babi tahu..serious aku benci...




*aku mengingatkan diri aku yg hina ini*



‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ..



Yours truly,
-emptysoul-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

missM said...

tis is true story rite??..i agree 99.99% ..wat ever it is..im here for u TEMAN..always Insyallah. Segala yang terjadi xbleh dikesali ini semua kitaran tuk mematang kita..tis we call real life..we live for life..no more fairy tale. masa mereka akan sampai.. wat goes around will come around ..

after get 1st salary...let celeb wit ikan & kerang bakar + movie/bowling/karok .. muachh u will be the 1st person yang akan dibelanjakan.. cheer up gal..tunjukkan sedikit senyuman adik manis :) ...yess i know u can.. :)

Karbie said...

Homaiiii...ikan bakar n kerang...i loike it damn much yoooo....lama tak pekena ikan bakar n kerang...bila papali mau pulang

missM said...

lupakan tentang dia..hehehhe