Sunday, October 9, 2011

I did make a mistake...

‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Don't know where to start..and this post is for you..yes you..you know who u r..n trust me only u know this :)



Saya tak sempurna...dan jarang mencari kesempurnaan dalam diri orang lain..saya tak punya dan saya tak pernah lokek utk kongsi apa yang saya punya...saya tak baik tapi saya tak akan lupa utk buat kebaikan...saya tak kaya tapi saya tak kedekut utk memberi...saya tak alim tapi saya masih punya pegangan...saya bukan sahabat sejati tp saya tak tinggal kawan...saya adalah saya..sapa yg kenal saya itulah saya...nak berubah payah sekali..tapi kadang2 mudah naik benci dan naik angin..itu je...



Wah ntah kemana melalut...Hªªhªhªªhªªhªhªª ...ok straight to the point...dalam twitter or facebook, ym or bbm, myspace or friendster(so oldskool) semua tu alam maya...yes this blog pun alam maya kan...I mean my statuses my posts on twitter or facebook smua tu hanya khayalan saya..nak2 lagi twitter..sbb most of my friends list dlm twitter sy tak kenal..so I just posting what's on my mind..apa2 je yg terlintas...and I don't care...saya tak pernah fikir perasaan org ..am I hurting someones feeling..sbb for me org tak akan amik port pun..tp sy silap..bila ada org terasa that post I meant for her or him...



Saya silap percaturan barangali...twitter terlalu transparent...sbb sy tau org yg saya mengata not in my list...so suka hati je saya maki and apa2 je...I'm so sorry if I hurt u..maybe ada antara my post 'kena dgn situasi' u...tp saya tak de niat tuju kat u pun...again I'm so sorry...jangan biarkan emosi menguasai diri...satu je pesan saya jgn berharap..kawan ke family ke smua tu anytime boleh tikam kita dalam diam..hati manusia DIA yang pegang..tapi SYAITAN akan control..so kalau kita lalai anytime kita kalah...






saya bukan org yang layak bercerita ttg agama...tp utk menyampaikan walau satu ayat saya rasa tak salah..mungkin 'awak' menyampah dgn saya..tp sy ttp sy...tetap disini...saya juga manusia biasa..yg kadang2 punya rasa gundah mahupun hiba..kadang2 saya perlukan masa sendirian..kadang2 org yg tak salah jadi mangsa emosi saya..itu sahaja...kalau saya yang buatkan 'awak' menangis saya minta maaf..Demi Allah tak terlintas utk saya menyakiti hati 'awak'...dan tidak professional lah bagi saya yg sudah hampir menjangkau usia angka 30an utk bergaduh dalam laman sosial...Hªªhªhªªhªªhªhªª ....



Kita sudah dewasa...mulut kata menyampah benci serabut dll tp hati tidak...saya juga punya rasa benci bila org buat2 tak layan,bz no time for friendship n tiba2 sibuk nak comments on my wall ke apa..habis tinggi saya tak reply je..takde la sampai nak cari gaduh..kalau susah iAllah saya tolong...homaiii...mmg la saya kategori KEJAM...tp takdela sampai ke tahap tu..saya juga ada batasan...kekejaman saya :p



Jangan bazirkan airmata 'awak' untuk seorang kawan atau manusia...tp bazirkan ia dgn bermunajat pada DIA...sy pernah kot comment post awak.."teman sesungguhnya manusia hanya boleh dgr je luahan kita, kesedihan kita, kesusahan hidup kita...tapi Allah bukan saje maha mendengar tp DIA dapat ubah segalanya"...



Again I'm sorry if I talk so much shit..God Blessed...




p/s : HE hears when HE is called, HE answers when HE is invoked...



‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Yours truly
-es-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

Anonymous said...

biasa la..org mudah je terasa..kadang2 org yang terasa ni bila dia mmg buat slah so feel guilty...sabar je la

Anonymous said...

nape nooks..sapa buat ko emo plak nih...leks nooks...we all love u nooks

Karbie said...

tak de apa la...aku ok je...woi asal ko anonymous segala...poracit...empty soul enjoy life to the fullest la wei..walawei...

mrsRons said...

sape la makluk tu ..xpatut2x

Karbie said...

kan...sgt tak patut

Karbie said...

kemain lettew