Tuesday, October 18, 2011

Day 3 in beijing

Hooorayyy...

My suffer in beijing end soon...last day in beijing...food sucks..Hªªhªhªªhªªhªhªª ...dosa tahu hina makanan...mutton motton mutton...bau dah mcm kambing tahu...wth...negara sejuk camgini la...kena makan benda panas..siottt je...

Ooh lupa nak cite..hari ni I'm the HERO...saya dah jejak kaki kat Great Wall of China...homaiii..penat lelah susah payah daki tangga yg tinggi dia 2 kaki every step...(˘_˘") sejauh lebih kurang 4km....naik tangga sgt memenatkan tahu...but I'm ‎​┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌...finally I reached there hokay..thank you Allah...so peaceful..the WALL is so GREAT...makin tinggi naik makin sesak jantung ku..homaiii...makin sejuk suhu...makin kencang angin...I'm loving it...mmg tough la pasni balik malaysia ...Hªªhªhªªhªªhªhªª ...confirm balik malaysia setakat jalan 5 km no harm hokay...lepaas ni can follow my sis pegi larian la...Hªªhªhªªhªªhªhªª ....masih tak percaya I dah sampai greatwall of china tahu.. ‎​┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ 


SEPARUH PENDAKIAN

PUNCAK DUNIA

KETAR LUTUT


Dah ‎​┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ tetiba ada Peristiwa hari ni bad luck..lunch td ARAK tumpah kat kaki kiri aku...dinner td COKE tumpah kaki kanan aku..so what's the sign?? Tukar sluar la weiiii...busuk tahu..Hªªhªhªªhªªhªhªª .....skrg dah bau hancing sluar aku...pooracit...eh jap..camne arak leh tumpah atas kaki aku?? jeng jeng jeng....

Now on the way back to hotel...tak penat sgt hari ni..so ada mood menaip atas bas..hehe...today suhu lagi sejuk dr semalam 2C dah....sedap berpelukan nih..#pelukbantal


Lesson learn today :

This will be my first n the last visit to Beijing...bg free pun I won't come hokay... ‎​┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌

Seriously u should try once..be a hero...datang great wall of china....the 7 wonders of the world...rasa sendiri...

Beijing with love,
-emptysoul-






Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: