Monday, October 17, 2011

Day 2 in beijing


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Seriously I'm tired...kaki nak putus...don't know where to start..jappp...emmmmm...okay..Pagi td 7am dah gerak from hotel...we ol pegi 'Temple of heaven'...biasa2 je...pastu pegi lunch and again serve kambing...homaiii...pagi ptg siang malam kambing je..muka dah mcm kambing..


After lunch we went to 'Forbidden city'...sini serious kaki aku nak putus...I ve to walk 7km...dalam cuaca sejuk2 basah + cahaya matahari...homaiii..serious mencabar beb..pasni stakat masuk larian 5km no hell lah....3 jam duk dlm forbidden city ...Malam shopping kat silk street... tp serious scaryyyy...if u don't want to buy never ask...they will pull u, stop u, and scold u..damnnn...


Lesson learn day 2 : 


Org sini sesuka hati MELUDAH...meludah mmg satu amalan bg mereka...mana2 je ada org meludah... sial je...

SMOKING..kat mana2 je ada org smoke..aku rasa malaysian mmg suka smoking..tp sini homaiiii......bau asap rokok sepanjang jalan...just imagine bau asap rokok+taik+kencing...hah cenggitu la bau  dia...

Kalau nak membeli jgn bnyk tny kalau taknak amik...so aku mmg tak shopping apa pun..menjengkelkan...CHEAP N FAKE mmg trademark china...(˘_˘")

Tahan pundi kencing...mmg toilet cam .....so aku kencing pagi masa mandi..n malam masa balik hotel..Hªªhªhªªhªªhªhªª rosak la pundi kencing aku blk malaysia...

Dry...sini mmg dry cuaca dia..sejuk n kering...malam ni suhu 5..n aku bejalan hampir 2km cari muslim food...dah la kaki nak patah..homaiiii...(˘_˘") ....(˘̩̩̩╭╮˘̩̩̩)‎​​ nak balik malaysia....
Aku benci taking photos in beijing...sbb stress...so mmg tak de gambar aku snap...gambar aku pun tarakkk..tak bnyk..never tahu aku travel tak amik photo..tp sini serious...penat membataskan segalanya...

Org kat sini mcm uncivilized people...takde tamadun punya orang ka...cakap macam nak gaduh..kuat nak mampos..padahal ajak g makan je...tengking2 apa ni ..i tak biasa la cakap tengking2 :(

Ok la..goodnite everyone..I'm sleepy n tired..gonna have deep sleep..hopefully esok energetic balik..recharge time..night malaysia...(˘⌣˘)ε˘`) 

Nite from beijing,

Yours truly,
-es-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

missM said...

baca ni buat aku senyum n gelak guling2....tahan kencing la kamu..kakakkaka ..tp ptt ambik gambar byk2 sbb dlm gambar mane ade bau2an

Karbie said...

Night mare in beijing...