Sunday, October 16, 2011

Berangkat ke tanah besar china

kakak tercinta kemaskan baju- bajuan ku
Gambar kenangan
‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Kemain tajuk ko nooks..berangkat ke tanah suci takpe jugak..ni ke tanah besar..homaiii..pejad smua tu nooks...saje je..kot2 la pemergianku tidak kembali..leh la uols jadikan ini sbg kenangan terakhir..ekekekek..kemain tahu...


Sebenarnya td dinner with family..so dgn bangangnya aku mintak cappuccino..pekat plak tu kopi nye..homaiii..n now its already 3am n I'm still awake..kalau ada org ajak pusing KL pun masih bertenaga nih..haih.. esok awal2 pagi aku akan berangkat ke benua china tuk bersosial..bergumbira...bercuti...bershopping...bergambar...dan mcm2 ber lagi secara BERseorangan disebabkan aku tak de kawan..ekekekek...tp aku cool je..maintain cool sampai lebam...this is emptysoul..iAllah I can survive...


Barang2 ku smua dah dikemaskan oleh mumsky..as usual la...my dearest sis akan uruskan...aku kan kurang imbangan otak skit bila masuk bab kemas mengemas nih..now I got the answer knp aku lum ada jodoh..I'm not ready to be a wife or mum...homaiiii...I'm 28 ok...not 18...org dulu2 dah ada cucu umur 28...melampau lettew...


Eh jap apa tajuknye tadi?? Oooo..nak ke tanah besar china...lupa plak..so tak de la excited sgt pun sbb takde gang kan..tp aku kalau bab bejalan, aku tak cari gang pun..janji jalan..minat sesangat bejalan ni..sbb dari kecik aku di angkut oleh bapak aku kemana mana je..bapak ku 'kaki jalan' ada ke istilah ni?? Lantak lah...tp cenggitu le...so jangkit kat aku..duk umah je rasa nak demam..kena gak keluar..homaiii..penyakit berjangkit..epidemic katanya...Hªªhªhªªhªªhªhªª


Dengar cite kat china, segala laman sosial akan diblock termasuk la blogspot nih..so maybe aku tak dapat la nak hapdet korang aku hidup lg ke separuh hidup kan..kalau mati mmg konfem la tak hapdet..terkubur la emptysoul bersemadi kaku...nauzubillah..amal masih tiada untuk bekalan disana...


So doakan aku pergi dan kembali dibawah lindunganNya...mudahkanlah segala urusanku...amin...


Ok la uols..takde main point pun post kali ni..sgt menjengkelkan..just because I can't sleep I try to do something else...buku dah baca mata belum mau tidur...menulis pun sudah mata masih segar...nak try g mandi la..330pagi sesuai ke nooks..kang kena sakit jantung beku kang..


Aku sayang kamu...



Ps : maafkan segala salah silapku selama ini...eh bukan nak mati la...tp b4 tdo amalkan lah utk memaafkan diri sendiri dan org lain serta mohon maaf sesama manusia..iAllah hidup kita lebih tenang :)


*my non-muslim friend ajar aku ttg 'memaafkan'..so tak salah berguru kalau ilmu tu tak memesongkan aqidah...dalam islam konsep ni adalah 'muhasabah diri' aku rasa la..dah masuk bab agama pulak..cacamarba..maybe aku dibawah pengaruh 'kapur-cina' tadi..



‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Yours truly,
-emptysoul-


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

mrsRons said...

selamat berjalan2 ...miss u cuk