Thursday, October 27, 2011

Happpy diwali


Happy deepavali to all hindu friends...happy holiday to all...

Deepavali aku bermula seawal jam 10pagi...aku redah Keramat utk mencari nasi ikan bakar kat Pasar Keramat..kedai usop KOPRATASA..td pun dia ada..(tau korang tak kenal..dia tak glamor cam Faizal Tahir...tp lagu dia ada pengisian jiwa)..kekekek....(˘_˘") best gila..nasi panas+ikan pari bakar+sup kosong+ulam+mango juice...org kelantan kata 'menyakut'...kekekke...best siot..berpeluh (˘_˘") aku layan nasi ikan bakar nih...mango juice dia mmg terbaik dari ladang...

Nasi ikan bakar @ Pasar Keramat
Terbaik punya Mango

Sebenarnya misi hari ni p cari kasut kerja aku...tapak dah haus...licin tahu..sib baik aku tak tersungkur kat escalator pyramid hari tu..tapak dah tak de grip...pandai je ko kan, gaji je ko buat2 haus tapak..(˘_˘") ...


So p la pavillion ngn TT cari kasut ku...aku ni kalau berkenan, amik je..takde nak pusing 2 3 kali...make sure harga dibawah paras kemampuan la...kalau berkenan tp tak mampu tak de maknanya aku amik...homaiiii..kasut pertama aku bayar dgn duit tetek peluh aku hokayyy...alhamdulillah rezeki Allah yg bagi...:) nak cari sepasang skali dpt 2 pasang nyah...kekekek..elina ke niii..soping kasut..homaiiii...ala memurah je...utk redah hujan g keje..(˘_˘")

So after penat cari kasut we all lepak dome jap...pekena choc drink+gomet pie....kira tea time la nih...dah kenyang makan berangkat pulang ke umah....


@ DOME
Gourmet Pie
Fattening
Calories Count


Itulah pengisian DIWALI utk aku hari ni...Happy Deepavali yoooo..stay PEACE....

Tomorrow back to work...


Alhamdulillah

Yours Truly,
-emptysoul-


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: