Wednesday, June 15, 2011

Setahun sudah

Hari ni genaplah setahun aku bertugas disini...tahun lepas pada tarikh ini, hari pertama aku disini..segalanya kelihatan baru utk aku...segalanya buat aku rasa gentar menerima arahan...segalanya buat aku rasa takut utk menghadapi..alhamdulillah...setelah setahun..segalanya berjalan lancar..tanpa sebarang halangan...aku lebih belajar erti kematangan...erti kesabaran...erti kejujuran...erti kerjasama...dan banyak lagi..tapi semakin lama aku disini, ku rasakan semakin banyak yg perlu ku pelajari...jgn terlalu comfort brada disesuatu tempat..kerna ia pasti akan mencabar kewibawaan kita diluar sana...semua tak serupa tak sama..segalanya berbeza...sgt berbeza...

Apa2 pun aku hanya ingin panjatkan kesyukuran kepada DIA, berikan aku rezeki, kesenangan, kemudahan, dan sentiasa melindungi aku dari mara bahaya yg datangnya dari manusia,jin, syaitan dan iblis..semoga aku trus dilindungi selagi aku tidak melupakan DIA maha pencipta...jauhi aku dari segala kejatan dunia dan kejahatan akhirat, jauhi aku dari segala kejahatan yg kau keluarkan dari bumi mahupun yg kau turunkan dari langit...sesungguhnya engkau maha melindungi..amin :)

Ok so hari ni genap setahun, leyts celebrate..alone :p
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: