Wednesday, June 8, 2011

Cerita june bermula



Oh begitu cepat masa berlalu...mentari seolah2 tak berhenti menyinari alam...bulan seoalah2 begitu singkat memeancarkan cahaya...bulan ini bulan keramat bulan penuh berkat..bulan ini datangya rejab..bulan penuh kemuliaan..bulan berlakunya peristiwa isra' dan mikraj...bulan ni jugak bulan aku dilahirkan keatas muka bumi ini 28 tahun yg lalu..susah payah ibu melahirkan aku setelah 9 bulan di dalam kandungannya...maha suci Allah menciptakan manusia...kejadian yg cukup unik..tp siapa aku pada hari ini utk ibuku? Cukupkah aku membalas jasanya? :) ok la citenye..aku balik kg..jenguk mak bapak..dah 4 bulan tak balik..

4th june aku terbang pulang..sesampai di airport KB as usual ayah aku ambil...n bawak g makan nasi belauk air dingin...damn yummy..pastu g pasat tani apa ntah..bli buah..pastu balik tdo jap...kul 12 teruskan perjalan ke bukit payung (sempadan kelantan tganu) ada kenduri..tunggu pengantin bapak lama nye..again pict below tell everything :) hehehe..malas menaip tp nak ada blog..crap yooo..

My 'pain killer', my memories, my world, my breath, my LIFE....

My everything :)
My pain killer
Peaceful Soul
truthful
weight gain :)
She's mine forever

No comments: