Wednesday, June 8, 2011

Dulu Kini selamanya

Hello beautiful night beautiful people...now I know how to update my blog guna BB...heheheh..rajin la update blog lepas ni..walaupun ia akan kelihatan sedikit serabut..sbb tak leh edit...later if I got time I will edit okeh..makin rajin la snap picca lepas ni sbb bleh masuk blog not just FB...and makin cepat jugak la battery ku habis lepas nih..takpe..demi pengisian jiwa...

Oh actually this is not the main point..the main point is I'm gonna post few picca of my soul :)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Ima's wed
us
ima
princesses
ima n liena
new year eve 2011
mimi n awe
effa
plan tetiba
suka ngat main air
sebelum berendam
hawa n effa

2 comments:

Unknown said...

Waa...such a great moment...I love this entry.. may our friendship remains forever.. luv ya! ^_^

Karbie said...

may Allah bless this friendship till the end...hugs n kisses...u guys make my Luce so special...