Saturday, June 11, 2011

Malam ini

As usual can't find the exact post title for my entry...titleless might be better...ok title dia malam ini sbb peristiwa ini berlaku malam ini...peristiwa aku tak boleh tidur akibat pekena cafe latte tadi...sekarang GMT +8 menunjukkan pukul 145pagi..mata ku masih terkebil kebil macam org mabuk todi..tau2 je org mabuk todi mata terkebil...hurmmm...
Sebenarnya nothing nice to be shared..oh ptg tadi aku g menonton filem anak melayu bertajuk KL GANGSTER...not bad la tahap2 cite melayu..moral yg aku dapat kalau dah ada unsur jahat dalam diri jahat la sampai sudah..darah yg mengalir dalam tubuh dah sebati dah...dalam jahat manusia ada baiknya...sesungguhnya sebaik baik jin adalah sejahat jahat manusia..so takde la jahat sgt manusia ni compare dgn jin..aku bagi la 3.5 star cite tuh...'Meme ah' ayat yg paling aku suka dlm cite ni..sempoiii...wa sengaaattt lu...

Ok la sape yg tak tgk lagi kalau tak nak bayar 10 hengget tgu la kuar kat youtube..tgk la....layan sambil wat keje..sengeh sorang2 kat ofis ok la...tp kalau bosan weekend ni g la tgk...bawak nenek ke atuk ke g tgk...biar dia org tau apa yg berlaku kat luar sana...jgn jadi katak dlm tempurung...hoho..sian org tua tu jadi mangsa plak...

Oh cite best lagi hari ni aku dpt ipad aku..second hand je pun..cukup ah..tu pun antara benda aku nak capai before berakhirnya tahun ni..hoho..alhamdulillah tercapai..masa tak dpt berair mulut nak ipad..dah dpt rasa bosan plak ah..dah habis explore rasa nak muntah plak tgk ipad..itulah aku..masa tak dapat beria ria nak..dah dpt buang tepi...dulu masa mula2 dapat berry..hari2 duk explore..skrg lantak ah..siap buat silent mode lg..malas dah nak check bbm,fb,ym,sms,etc...bnyk sgt sampai jadi menyampah...wink...

















Apa2 pun aku tetap panjatkan syukur kehadrat Illahi atas segala kurniaan dan juga ujian yg dia turunkan..aku pasrah akan ketentuanNya...plan nye esok nak g PD skali cancel la plak...dam dim dum..kena habiskan weekend kat sini je..sgt lah bosan..dengar cite esok bola klantan lwn tganu...hope seri la..3-3....so tak de la cerita sgt...masing2 pulang dgn muka puas...
Ok lah teman2 yg sy sayangi...sama2 kita panjatkan syukur kehadrat Illahi..kerna kita masih disini hari ini saat ini..tp mungkin kah esok kita masih bersama? Hanya DIA yg tahu...selamat malam wahai sang pencita malam...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: