Sunday, July 3, 2011

FEEL GOOD RUN- July 2011 (3KM)

Hello...how's ur weekend everyone? Hope u had a great weekend yooo...parents were here..so biasalah bila parents dtg activity makan2 menjadi activity wajib..banyak gila makanan yg dibawa dari kampung..yuhuuu..food festival at home...burrp..kekenyangan...



On sunday I went for FEEL GOOD RUN..run with the celebrity katyanya....coba2 utk menjalani cara hidup SIHAT sebelum datang TAK SIHAT....3KM run cukup lah...lari2 ayam..mula2 rasa cam cuak jugak la nak lari2 nih...but always keep in mind 'IMPOSIBLE IS NOTHING'... 630am dah arrived Sri Pentas..ada la 2,3 orang celebrity kelihatan..tp subuh 'relo', tak layan la artist duk sebelah pun wat deekkk je..hoho..layan cuak lagi bagus..boleh ke lari 3Km ni..sekor2 datang mcm body builder, aku dtg mcm kucing gemok nak lari..awwww...by 740am kami pun dilepaskan..ketik ketik ketik aku lari2 biawak sekor2..kakak aku for sure la lari yg 7km..pusing la seri pentas, OU, KD, balik balik Sri Pentas..cool la abg2 polis jaga trafic bg badut2 ni lari dulu..heheheh..mesti smua org menyumpah kat we ol..lari subuh2 alam buat org semua jamm dah..tp ttp maintain cool..ketik ketik ketik..lari jap jalan jap..tiba2 sedang ketik ketik berlari woof woof woof..babi betul anjing ni..torkojut den..fuhh..apa lagi, aku pun terus memecut laju..aku mmg tak gemar anjing ni..apa2 binatang pun aku benci..



Aku reached finishing line tepat jam 810am...wuhuuu..bangga tu dpt habiskan..ngeee...ingatkan dah pengsan tepi jalan..sib baik sempat sampai..3KM je pun..mmg la aku nak kecoh..sbb ni first time aku masuk acara larian nih..ngeee..dapat la sijil n medal dari NTV7...ok la dpt finish larian n jalanan within 30minit..for the start ok lerr..dpt la medal, cert, goddies bag...balik umah jalan mengangkang..sakit celah kangkang..;p



now @ empire sambil menghirup secangkir kopi panas @ star bucks..sementara menunggu ayah kesayangan bershopping...biasa la dtg dari kampung mesti la nk shopping kat bandar..baik aku tak yah ikut nnti kena sponsor..klu nk brg murah ok gak..masuk kesai guess kuar kedai tough tidak mampu la saya weh...so cara selamat, lepaskan dia sorang2..tau la dia cari jalan pulang.... Choww yooo...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: