Saturday, July 16, 2011

Liverpool Asia Tour 2011

Hello saturday,

hope u guys enjoyed ur weekend too...Sabtu 16th July 2011, aku pun tak tau mcm mana aku leh tergerak hati nak g tgk Liverpool menetang Harimau Malaya kat Stadium Nasional Bukit Jalil...dah la pegi sorang2 tak de kawan..i mean kawan hooha hooha la...ada sorang member ni dia pun nak g dgn tunang dio so aku join la...after work by 330pm aku dah terpacak kat stadium BJ..sib baik ada org sudi hantar pegi sampai stadium...so aku pun jalan la sorang2 masuk stadium...tunggu punye tunggu kawan aku tak sampai2...haih..stuck in the train..biasa la org berpusu pusu nak masuk stadium kan..hurmmm..kul 530pm br member aku sampai

Anfiled la jugak nih konon2


ok la malas la nak cite panjang2 kan..bosan la cite pasal football ni sebenarnya..aku pun tak tau mcm mana leh terjebak..stakat nak minat2 dari jauh..beli jersi...beli merchandise dia boleh la...tp berasak berpusu pusu nak g tgk kat stadium not me la..tp taktau la mcm mana leh terlepas plak..anyway great experience jugak la..now i know i can survive...kalau dulu mampus aku tak buat keje gila g sorang2 gitu dalam lautan manusia...ok ada improvement di usia 28....small try...

ontw balik, aku kluar awal skit..malas la nak bersesak2...so dgn bangga nya skali lagi achievement aku naik train sorang2...sebelum org ramai aku balik dulu..naik LRT BJ ke Bandar Tasik selatan...aku dah kaji dah jalan2 train ni..takut2 seperated dgn my friends...planning is very important...so sampai tasik selatan amik ERL g Putrajaya...my sis waiting for me at ERL putrajaya..

Habislah cerita Liverpool Asia Tour...Alhamdulillah selamat sampai umah...penat tp bermakna...6-3..kesimpulan bagi aku yg kaki bangku buta game ni it was a great game la...credit to Safee n apex.....nampak kedua2 pihak honest la..ni baru betul2 football match...tak de mercun, takde laser, no bribery, no expectation...huhu..menang kalah is not the main point la for me...aku pegi nak tgk LFC but still support our malaysian team...

Football2 jugak, jgn lupa malam ni malam nisfu syaaban..marilah sama2 kita mengimarahkan malam ini...“Beramallah dengan mengikut kemampuan kamu, kerana sesungguhnya Allah tidak akan jemu sehingga kamu yang jemu... 

Marilah kita sama2 memohon kemapunan dari Allah sesungguhnya Allah tidak akan menolak doa org yang meminta kepadanya kecuali bagi mereka yg syirik dan bermusuhan sesama sendiri..  








No comments: